Evropský portál lázní spuštěn v ruské verzi |
![]() |
Středa, 10 září 2008 | |
Po uplynutí 2 let od spuštění se Evropský portál lázní VisitEuropeanSpas.com dočkal další, v pořadí již třetí, jazykové verze. K německé a anglické verzi přibyla ruština, která rozšíří okruh jeho návštěvníků na rusky mluvící země. Kromě očekávaného zvýšení počtu návštěvníků je cílem tohoto kroku rozšíření trhů oslovených tímto portálem pro lázeňské společnosti, které se na portále prezentují. Rozhodnutí pro ruštinu vycházelo z provedeného průzkumu potenciálních trhů v oblasti lázeňského cestovního ruchu vhodných pro rozšíření k oslovení portálem. Z nich bylo vybráno Rusko jako významná zdrojová země s vysokou poptávkou po lázeňských produktech. V krátkosti si jej představme z hlediska cestovního ruchu (zdroj: agentura CzechTourism): Charakteristika Ruska jako zdrojové destinaceRuskou ekonomickou situaci lze označit jako stabilizovanou. I přes zvyšující se rozdíly mezi vrstvami obyvatelstva, existuje zde stále dostatečně velký turistický potenciál. Tzv. „střední vrstva" tvoří asi 20 - 22 % pracující populace Ruska a její příjem je vyšší než je průměr v daném regionu, cca 304 EUR. V Moskvě průměrný příjem „střední vrstvy" činí 423 EUR. Díky nerostným surovinám existují bohatší regiony Ruska, v nich se průměrný příjem pohybuje až kolem 1.000 EUR. V roce 2005 vycestovalo do zahraniční za účelem turistiky 6,8 mil. Rusů (necelých 5 % obyvatelstva), v roce 2006 to již bylo 7,7 mil. Rusů. Žebříček cílových destinací Rusů za rok 2006 je následující: Turecko, Čína, Egypt, Finsko, Ukrajina, Španělsko, Německo, Řecko, Spojené Arabské Emiráty, Polsko, Bulharsko, Thajsko, Francie a Česká republika. Rusové nejčastěji jezdí na dovolenou o těchto svátcích: Nový rok, Vánoce (31.12 - 8.1.), květnové svátky (29.4. - 10.5.), březnové, listopadové a letní prázdniny. Charakteristika ruského zákazníka:
V oblasti lázeňství Rusové využívají železniční nebo letecké dopravy, doba pobytu obvykle činí 14 dnů a převážně zahrnuje ubytování a služby na úrovni 4*. Ruští turisté preferují destinace, které nabízejí rusky hovořící průvodce a personál a nabízejí propagační materiály v jejich rodné řeči. I přes rozšíření o tuto novou jazykovou mutaci, zůstává poplatek za prezentaci na portále do konce roku 2008 neměnný. Prezentovaným společnostem nabízíme možnost bezplatně vkládat do aktualit své tiskové zprávy a novinky přeložené do ruštiny. |
< Předch. | Další > |
---|