

Ocenění portálů z dílny WMP |
![]() |
Wednesday, 23 January 2013 | |
Soutěž vyhlásila společnost Veletrhy Brno spolu s vydavatelstvím C.O.T. media s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu České republiky. V odborné porotě zasedlo deset hodnotitelů, mezi nimi zástupci Asociace krajů České republiky, České centrály cestovního ruchu - CzechTourism, Asociace cestovních kanceláří ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Sdružení lázeňských míst, Svazu léčebných lázní, marketingoví odborníci v oblasti cestovního ruchu a také zástupci organizátorů soutěže – Veletrhy Brno a vydavatelství C.O.T. media.
V této kategorii 1. místo získala Destinační společnost Orlické hory a Podorlicko za portál MojeOrlickehory.cz, jehož zhotovitelem byla naše společnost World Media Partners, s.r.o. Cenu převzala ředitelka organizace Bc. Petra Smrčková. Nepřímé ocenění se dostalo pak ještě webu http://netradicni.moraviaconvention.cz realizovaného naší společností pro Centrály cestovního ruchu Jižní Morava. Ta totiž obdržela 1.místo v kategorie „Nejlepší jednotná kampaň“ za kampaň Netradiční místa pro netradiční setkání. Ocenění z rukou Romana Celého, náměstka hejtmana Jihomoravského kraje a Ing. Jiřího Kuliše, generálního ředitele Veletrhů Brno převzala Mgr. Zuzana Vojtová, ředitelka organizace.
|
< Předch. | Další > |
---|