Uživatelský komfort v popředí zájmu |
![]() |
Čtvrtek, 27 leden 2011 | |
30 000 registrovaných uživatelů je jistě úctyhodné číslo a často ani některý portál tohoto čísla nedosáhne v počtu návštěvníků v roce. Ještě donedávna měli svůj oficiální účet pouze uživatelé odebírající newsletteru v rámci poskytovaného turistického informačního servisu. Dnes jej mohou využívat prakticky všichni, kteří na portálu využijí některou z nabízených funkcí. Ve svém účtu tak kromě svých kontaktních údajů, případně i své fotografie mají k dispozici:
![]()
Přihlašovací okno pro uživatele informačního systému CZeCOT Pryč je ta doba, kdy jediným způsobem pro autorizaci účtu na portálu byla e-mailová adresa. Ani CZeCOT nezůstal technologicky pozadu a umožnil registraci prostřednictvím 3 dalších způsobů. Jejich výhodou je rychlost přihlášení spočívající prakticky pár kliků. V momentě, kdy jste přihlášení např. k Facebooku, aplikace si údaje po odsouhlasení automaticky přenesou. Nové způsoby autentizace uživatele na CZeCOTu a turistickém mapovém portálu Tourmapy.cz:
A pokud již po přečtení této části článku přemýšlíte, zdali si vlastní databázi registrovaných uživatelů na vašem portálu také nezřídite, dovolám si uvést několik zásad, které je dobré respektovat:
A když už mluvíme o funkcích, které uživatelům přinášíme, jistě bychom si měli detailněji popsat i možnosti vlastního nastavení zasílaného newsletteru, který jedna kolegyně trefně označila jako inteligentní newsletter. V podstatě od samotného spuštění newsletteru, který je na CZeCOTu označován jako Turistický informační servis, bylo možné nastavit regiony a témata zájmu daného odběratele. Odběratelé tak dostávají jen opravdu to, co je zajímá. Nově také mohou takto dostávat i informace o blížících se akcích. U nich si mohou stejně jako u aktualit nastavit nejen regionální zaměření, ale také i časový předstih, s jakým o akcích chtějí být informováni. A pokud jim nevyhovuje odběr zpráv e-mailem, není problém, aby využili svůj personifikovaný RSS kanál. A když už mluvíme o uživatelském komfortu na CZeCOTu, dlužno podotknout významnou zprávu, že portál v letošním roce projde kompletní rekonstrukcí - od nového designu přes novou strukturu včetně té regionální až po novou značku. Však už si to také dlouho zasloužil...máme a máte se nač těšit! Personifikace newsletterů na regionálních turistických portálechJak je o nás známo, svoje technologické novinky si nenecháváme jen pro sebe, ale postupně je využíváme i na webech našich zákazníků. Proto s možností personifikace newsletteru, tedy s možností jeho nastavení výčtem turistických oblastí, se setkáte i např. na turistickém portálu východních Čech www.vychodni-cechy.info , oficiálním projektu Pardubického kraje. I zde je uživatelský účet využit k dalším funkcím, konkrétně pro ukládání vlastních vytvořených výletů v Plánovači výletů, který na tomto portálu byl taktéž zpřístupněn návštěvníkům.
Ukázka newsletteru turistického portálu Vychodni-cechy.info s personifikovaným obsahem Závěrem snad již jen informaci, která každého registrovaného uživatele potěší. Pro CZeCOT, Tourmapy.cz nebo Vychodni-Cechy.info není třeba mít samostatně založené účty. Je prakticky jedno, kde se zaregistrujete, údaje se přenáší mezi všemi těmito portály, takže např. výlet vytvořený na Vychodni-Cechy.info snadno přenesete a zobrazíte na Tourmapy.cz a obráceně. Máte zájem také využívat těchto a mnohých dalších funkcí a vychytávek? Neváhejte nás kontaktovat . |
Další > |
---|