GO, CzeCOTe, GO GO! |
![]() |
Úterý, 01 únor 2005 | |
Proti tomu, že je zvykem zvát své partnery na veletrh, kterého se firma účastní, jistě nebude nikdo nic namítat. To, že u takovéhoto setkání nezůstane jen u podání ruky a probrání obchodních záležitostí, ale že se vztahy na veletrzích, zvláště pak cestovního ruchu, ještě utuží připitím jedné či dvou sklenek dobrého moku, je více než běžné. Turistický server CZeCOT.com vědom si této skutečnosti proto v pozvání na stánek na veletrhu otevřeně pozval „na panáka” s tím, že navíc ještě navnadil, že to nebude panák „ledajaký”.
A opravdu nebyl , což jistě dokazuje fotografie, kde si ukázkově „dal panáka” tajemník redakce COT Business Petr Frindt. Ukázka byla v mnoha případech opravdu nutná, neboť si mnozí již nepamatovali, jak se takový panák skáče, a v mnoha případech byl údiv takový, že i po vysvětlení nám návštěvník opáčil, že nemůže, neboť bude ještě ten den řídit. Takže ti, co nevyužili šance si zkusit „panáka”, mají druhou možnost v Praze na veletrhu Holiday World ve střední hale na stánku COT media č. SH 401. CZeCOT zaujal i ministra Paroubka
Katalogy prezentovány v rámci doprovodného programuNaprostým opakem míry zájmu o projekt na stánku byla účast návštěvníků na prezentaci, která se konala ve spolupráci s pracovníky agentury CzechTourism v pátek 14. 1. 2004 od 12.30 hod. v sále „E” Kongresového centra pod názvem „Oficiální katalogy a databanky Convention&Incentive a Spa&Wellness”. Jistě však nelitovali. Kromě toho, že si mohli s sebou odnést nově vydané trojjazyčné katalogy představující lázeňské a wellness možnosti České republiky a po reedici znovu vydaný anglický katalog představující možnosti kongresové, získali navíc i nové informace související s možnostmi spolupráce s agenturou CzechTourism a serverem CZeCOT v rámci prezentace a následné diskuze. |
< Předch. | Další > |
---|