Synergie tištěných a internetových médií |
![]() |
Pondělí, 03 březen 2003 | |
V pořadí již druhý seminář uspořádalo vydavatelství C.O.T.media k tématu vzájemné podpory a propojení tištěných médií s internetovým projektem. První se uskutečnil při veletrhu Regiontour v Brně a druhý v rámci doprovodného programu veletrhu Holiday World. Dle slov pořadatelů veletrhu měl tento seminář jednoznačně největší návštěvnost z doprovodných akcí. Krátkého úvodu se ujala paní Eva Frindtová, spolumajitelka vydavatelství COT media. Hovořila především o skutečnosti, že samostatné projekty nemají dnes v globalizujícím se světě velkou šanci na dlouhý život. Nejinak je tomu ve světě médií a informací, nutná je vzájemná podpora a promyšlená provázanost či návaznost na další činnosti. Proto vydavatelství COT media stále rozšiřuje portfolio svých tištěných periodik v oblasti cestovního ruchu, a to pro odborníky i veřejnost, a ve spolupráci se serverem cestovni-ruch.cz připravilo informační a rezervační server pro podporu příjezdového a domácího cestovního ruchu – CZeCOT.com . Představení samotného serveru bylo hlavním tématem semináře. Manažer projektu Vít Pechanec názorně představil celé schéma CZeCOTu, jeho současný stav a také další plány. Součástí projektu budou také virtuální prohlídky zajímavých míst České republiky připravované v souladu se šesti základními tématy vyhlášenými Českou centrálou cestovního ruchu. Proto se významným partnerem serveru stal projekt virtual-zoom . Přítomným posluchačům tuto novou technologii a její využití v cestovním ruchu představil pan Vladimír Dolejš se svými kolegy Markem Brabcem a Petrem Čihařem. V závěru semináře byl samozřejmě prostor pro dotazy. Těch sice nebylo mnoho, ale řada z těch, kdo si seminář vyslechli a přečetli si tiskovou zprávu o možnostech spolupráce s CZeCOT. Petr Frindt |
< Předch. | Další > |
---|